
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Krokowa – edycja 2023”
Wójt Gminy Krokowa informuje, że w okresie 24.03.2023 r. – 13.10.2023 r. zrealizował zadanie polegające na odbiorze i utylizacji 34,820 MG wyrobów zawierających azbest, pochodzących z demontażu pokryć dachowych 15 posesji zlokalizowanych na terenie gminy Krokowa.
Zadanie zostało wykonane w oparciu o postanowienia Programu Priorytetowego Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) i zasady „Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” finansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku w ramach naboru:
„USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO”. (Edycja 2022)
Gmina Krokowa na powyższe zadanie wydatkowała łącznie 23.691,53 zł z czego koszt kwalifikowalny wyniósł 10.446,00 zł. Kwota dofinansowania zadania stanowiła 40% kosztów kwalifikowanych tj. 4.178,00 zł, którą dofinansowano w formie dotacji ze środków WFOŚiGW w Gdańsku.